keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Have a rocking Christmas!

Tumblr_lw9bfu8l6i1r224epo1_500_large
weheartit

Merry Christmas! And  Happy New Year!
 
Joulu vilahti ohi niin nopeasti! Nettihiljaisuutta on ollut itse kullakin blogaajalla, olikin ihana lukaista kaikkien kuulumiset ja joulunvietot. Etukäteen haluan toivottaa kaikille riemukasta vuoden vaihtumista! En tiedä, milloin pääsen seuraavan kerran internetin pariin, joten paras purkaa tänne osa lomanvietosta. Minulla joulu on ollut kovin erikoinen ja täynnä vaihtelevia tunnelmia, mutta vallan loistavaa on ollut!

Aloitetaan siitä, että ystäväni todella yllättyivät painonpudotuksestani! Ilmeisesti vähäinenkin kilojen kaikkoaminen huomataan, kun ei ole pitkään aikaan tavattu. Herkistelykohtaukset ovat jatkuneet pitkin viikkoa - joulussa on tunnelmaa, kun saa olla läheisten kanssa! Ystäväni ostivat minulle lahjaksi mekonkin, sillä heidän mukaansa "olen nykyään niin pieni, etten voi viettää pyhiä normaalien rytkyjen kanssa". Pahimman luokan huijausta, mutta salaa olen ihan pikkuisen tyytyväinen. (Lue: JUMALISTE, MINÄ ONNISTUN! Hitaasti mutta varmasti)

Tästä onkin hyvä siirtyä aiheeseen Painonpudotus. Ehehehhee... Jotkut syövät jouluna pikkuisen herkkuja, jotkut syövät rutkasti. Sitten on meikäläisen tapaus. Olen ahminut aivan järjettömästi. Enemmän kuin ikinä, ikinä ennen. Ja minkäänlaista järjellistä ajatusta syömiseen ei ole ollut: olen saattanut vetää kaksi suklaalevyä putkeen ja karkkipusseja ja sipsejä ja kaikkea, mitä lähellä on ollut. Puhumattakaan ravintoloissa käynnistä, kahviloista, ulkona syömisestä ylipäätään. Ei-minkäänlaista-itsekuria.

Enkä voi oikeasti mitenkään selitellä tätä. Olen himoinnut liikaa ruokaa ja todella ahminut.

Ystävieni muutaman viikon loman aikana aiomme syödä pelkästään ulkona. Ja kaikkihan tiedämme, kuinka epäterveellistä ravintoloissa syöminen voikaan olla. Eikö yleensä painonpudotuksessa ensimmäisenä mainita, että pitäisi syödä enemmän kotona ja jättää ravintolaillalliset pois? Voivoivoi. En sano, etten nauti tästä - ruoka on hyvää ja ravintolaruoka niiiiiin hyvää. Mutta painonpudotuksesta ei voi puhuakaan. Olen varmasti lihonnut viisi kiloa takaisin, eikä tämä ole harhaluuloa. Maha on turvonnut älyttömästi ja siihen sattuu.

Jatkan matkaani yksin 7. tammikuuta. Ja (viimeistään) siitä hetkestä alkaen palaan ruotuun. Sillä vaikka syöminen on ollut herkullista, oloni ei todellakaan ole paras mahdollinen. Voin rehellisesti sanoa, että minulla oli parempi olo pienempänä. Liikuin paremmin vartalossani ja se tuntui hyvältä. Mikään ruoka tai herkut eivät oikeasti ole laihtuneen ja terveellisemmän kropan arvoisia.

Hyvillä fiiliksillä Uuteen Vuoteen! Ja kohti pienempää tulevaisuutta!
Ensi jouluna ollaan täysin erilaisessa kokoluokassa - se on uudenvuoden lupaukseni.

Tumblr_lx1se5ogbx1qbw4dpo1_500_large
weheartit

2 kommenttia:

  1. Lukaisin blogisi läpi :) Tosi mielenkiintoista kuulla vähän erilaisesta laihdutusblogista (viittaan reppureissailuun). Jäi epäselväksi minkä ikäinen olet ja mikä sun lähtöpaino on ollut?
    Mahtavaa, oot ilmeisesti laihtunut jo yli sen 12kg! Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :) Ei ihmekään, että nuo asiat jäivät epäselviksi, olen tarkoituksella jättänyt ne mainitsematta ;) Olen vielä pohdintatilanteessa, paljonko kehtaankaan paljastaa itsestäni ja kuinka tunnistettava sivustoni on. Jossain kohtaa olen kenties valmis oikeasti paljastamaan itsestäni enemmän.

      Sen verran voinen kertoa, että täytän 24 ja BMI aloittaessani oli 41.6. Eli kyllä sitä tiputettavaa reippaasti riittää :<

      Poista