maanantai 17. joulukuuta 2012

A Blog with Sucstance!

Hahaa! Kuningasplösö ja Mariann lähettivät A Blog with Substance! -haasteen. Kiitoksia kummallekin! :) Haasteita on aina kiva täytellä, vaikka yleensä en niitä julkaisekaan (itse asiassa aloitin juuri 365 päivän haasteen, jonka ensimmäisiä kohtia voisin pikkuhiljaa laittaa tännekin.)

A Blog with Sucstance! -haasteen säännöt ovat seuraavat:
- Jaa tunnus kahdeksalle bloggaajalle
- Ilmoita heille tunnustuksesta
- Kerro kahdeksan asiaa itsestäsi

Tietääkseni haaste on kiertänyt lähes kaikilla bloggareilla joten en ala sitä tyrkyttelemään. Jos joku ei ole vielä tätä täytellyt, niin napatkoon sen vaikka tästä! :) Ja sitten niihin tietoihin...

1. Tulen toimeen paremmin miesten kuin naisten kanssa. Minulla on aina ollut enemmän ystäväpoikia.

2. Tästä syystä arvostan suuresti niitä naisia, joiden kanssa olen ystävystynyt. Nykyään suurin osa parhaimmista ystävistäni on naisia.

3. Kehun ihmisiä todella usein, kaiketi liiankin usein. He eivät aina ymmärrä, että olen tosissani, vaan pitävät lausumiani vitseinä.

4. Minut ja veljeni on kasvatettu todella kohteliaiksi. "Kiitos, ole hyvä ja anteeksi" ovat takoutuneet takaraivooni. Kun olimme lapsia, vanhempieni ystävät olivat aina yhtä ihmeissään siitä, kuinka hyvätapaisia olemmekaan.

5. Koen helposti kamalia omantunnontuskia. Onneksi veljeni on vielä pahempi!

6. Olen äärimmäinen perfektionisti. Jätän töitäni tekemättä, jos minusta tuntuu ettei niistä tule täydellisiä. Siksi opiskelu oli minulle kovin haastavaa.

7. Ihastun jokaiseen tapaamaani ihmiseen. Jokin tietty erityispiirre saa minut helposti hurmatuksi. En kuitenkaan toimi jokaisen ihastuksen myötä, sillä tiedän ihastuvani nopeasti piirteisiin, en kokonaisuuksiin.

8. Käytän normaalikielessä minä-sanaa harvoin, sillä uskon muiden ajattelevan "Tuo puhuu aina vain itsestään." Vasta tämän blogin myötä olen opetellut kuvailemaan itseäni ja puhumaan minusta.


PS. Olen tuhanteen kertaan yrittänyt liittää sivulleni Lukijat-linkin. Mutta kun yritän tallentaa gadgetin, tulee ilmoitus "Korjaa tämän lomakkeen virheet." Onko kenelläkään kokemusta, miten ihmeessä korjata asian? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti