sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Omnomnom!

Tumblr_lmy7dwmcce1qltpnho1_500_large
weheartit
31.1.13 Makaan sängylläni hostellilla ja selailen painonpudotus- sekä kuntoilublogeja. Vieressäni on Nutella-purkki, jota tyhjennän lusikalla. Tämä tuntuu niin tyhmältä ja säälittävältä. Minäkin tahdon laihtua, tahdon kiinteytyä ja päästä tavoitteeseeni. Haluaisin suuttua itselleni, mutten kykene siihen; Nutella maistuu liian hyvältä. Tai ei oikeastaan. Argh.

Tiedän, ettei Nutella-herkuttelu juurikaan vaikuta painonpudotukseeni. Saan päivittäin ravinnosta niin vähän kaloreita, että kroppani on valitettavasti jatkuvasti säästöliekillä. En minä tällä tavalla kuitenkaan halua saavuttaa oikeaa kalorimäärää! Haluaisin syödä tarpeeksi terveellisesti, reippaasti mieluummin tuhlaisin rahojani vaikka hedelmiin. Miksi ostin herkkupurkin?
 
Eilen söin banaanin, nuudeleita ja kasan riisikakkuja. Tuonkaltaisella ruokavaliolla ei mitenkään saa päivätarvetta täyteen, tuskin edes sitä 1000 kaloria. En oikein tiedä, voiko Nutella-syömistäni ajatella repsahtamisena ruokavaliossa - nämä ruoka-annokset kun ovat muutenkin ihan päin honkia!
 
Huomaan odottavani huhtikuuta enemmän kuin luulinkaan. "Aloitan sitten kunnon painonpudottamisen." "Silloin minulla on oma keittiö, voin keskittyä oikeisiin ruokiin."  "Ei minun nyt tarvitse liikkua, silloinhan voin käyttää kuntosalia." Ajatukseni ovat aivan harhateillä! Jostain syystä mietin, että ei tällä hetkellä ole merkitystä, sillä "huhtikuussa alkavat tositoimet."
 
Mikä minua vaivaa! Ei tämä toimi, en minä tällä tavalla laihdu. En halua toimia vasta huhtikuussa, haluan toimia nyt! Tämä kirjoitus on muutenkin sisältänyt liikaa sanaa "haluan". Tästä lähtien en enää halua, minä toimin! Toimin ja kykenen. 

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦


Kuten olette huomanneet, en jaksa keskittyä valokuvien ottamiseen. Mutta yritän napata kuvan aina, kun jotain erikoista sattuu! Esimerkiksi reppureissaaja-ruokavaliosta poikkeavia aterioita. Onhan niitä ollut enemmänkin, mutta tämä viikko on ollut yllätyksellinen :)

Vihannessekoitus

Riisikakkuja

Tomaattia, amerikkalaisia makkaroita juustolla ja italialaisella kastikkeella - OI!
 PS. Söin vahingossa koko purkin Nutellaa. Ja nyt on hemmetin paha olo.

3 kommenttia:

  1. Mä ymmärrän sua! Mulla oli ennen kauhea riippuvuus nutellaan ja oisin voinut syödä sitä kanssa suoraan lusikalla ;)

    VastaaPoista
  2. wow, looks delicious. First I suppose a real camera :D

    VastaaPoista